Lectores et recitatores

Εντός και εκτός τάξης…, Αποστόλης Κ.Κωνσταντίνου, Φιλόλογος, @ApKonstantinou

Menu

Skip to content
  • Home
  • Για την Τέχνη και τη ζωή
  • e-διδασκαλία
    • Α΄Λυκείου
      • Ξενοφώντος,Ελληνικά
      • Θουκυδίδου,Κερκυραϊκά,Γ
      • «Μια μυθιστορία για τα Κερκυραϊκά»
    • Β’ Λυκείου
      • Νεότερη Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία
    • Γ΄ Λυκείου
      • Λογοτεχνία Θεωρητικής
      • Έκθεση – Έκφραση
      • Νεοελληνική Λογοτεχνία
  • Ιστορία της Τέχνης
    • Τα «Κινήματα»
    • Δημιουργοί
    • Ανάλυση Έργων
      • «Εργαλεία» ερμηνείας της τέχνης
  • Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός
  • Ερευνώντας στο σχολείο
    • Σκέπτονται … οι μηχανές ;
    • Η Μουσική γράφει…Ιστορία
      • Υποστήριξη Έρευνας
      • Ομάδα «Historicorum…»
      • Ομάδα «Μu(sic)-Historians»
      • Ομάδα «Το πλήρωμα»
      • Ομάδα «Μια φορά κι έναν καιρό»
      • Ομάδα 4Ki(n)dsOfMusic
    • Ροκ και Λογοτεχνία
      • Υλικό αναφοράς και υποστήριξης έρευνας
      • Η «Δισκοθήκη μας»
      • Ομάδες εν δράσει
    • Το σχολείο στη Μεγάλη Οθόνη

Protected: Δημοκρατία-Ελευθερία

This content is password protected. To view it please enter your password below:

Share This:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to email this to a friend (Opens in new window)

Παρούσα τέχνη η Ποίησις

« Νέα Ποιήματα και Γυμνάσματα»

Ο Αυλητής των Κυμάτων

Θεματολόγιο

Baudelaire Ken Robinson rock scripta mea T.S. Eliot TED ideas web2.0 Β λυκείου Γκάτσος Γλώσσα Διαγωνισμός Ελύτης Εξετάσεις Ζωγραφική Κ. Γεωργουσόπουλος Καβάφης Καρυωτάκης Μνήμη Μουσική Νεότερη Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία Νόμπελ Παπαδιαμάντης Ποίηση και κρίση Πολιτική Σεφέρης ΤΠΕ Φιλαναγνωσία βιβλία δημοκρατία εκπαίδευση εκπαιδευτική πολιτική ισπανόφωνη λογοτεχνία ιστορία ιστορία της λογοτεχνίας κινηματογράφος κρίση μελοποίηση μυθιστόρημα ντοκυμαντέρ ποίηση ροκ σχολείο υπερρεαλισμός φασισμός ψηφιακή εποχή

Τελευταίες δημοσιεύσεις

  • Μελέτη μαθητών Α και Γ λυκείου.
  • Τρεις απλές σκέψεις και ένα επιμύθιο για το σχολείο που θέλουμε.
  • Αντλώντας από τους Αρχαίους Ι: «Επιείκεια και Δικαιοσύνη».
  • Ιστορία της Τέχνης – Εξέταση στο Μάθημα επιλογής Γ λυκείου.
  • Φιλόσοφοι και Τεχνητή Νοημοσύνη

Κατηγορίες

  • H μουσική γράφει Ιστορία
  • web 2.0
  • Αναζητώντας «περικείμενα»
  • Αταξινόμητες δημοσιεύσεις
  • Για την Τέχνη και τη ζωή
  • Γλώσσα
  • Διδάσκοντας τους Αρχαίους
  • Η ομάδα εν δράσει
  • Ημερολόγιο Καταστρώματος
  • Θεωρία ανάλυσης κειμένων
  • Ιστορία και λογοτεχνία
  • Ιστορία της Τέχνης
  • Προτάσεις Ανάγνωσης
  • Προτάσεις Ταινιών
  • Ροκ και λογοτεχνία
  • Σχετικά με το blog
  • Τενχητή Νοημοσύνη
  • Το κείμενο σώζει…
  • Το σχολείο μας…αλλάζει
  • Υποστηρικτικό Υλικό σχολικής λογοτεχνίας
  • Φιλοσοφία

Σχόλια και διάλογοι

  • Konstantina on Πώς ορίζεται ο ποιητής και ποιος τον ορίζει;
  • Maria on Ομάδα «Μια φορά κι έναν καιρό»
  • Maria on Ομάδα «Μια φορά κι έναν καιρό»
  • oikkon on Ομάδα «Το πλήρωμα»
  • oikkon on Ομάδα «Το πλήρωμα»

Μετα – δεδομένα

  • Register
  • Log in
  • Entries RSS
  • Comments RSS
  • WordPress.org

Αναζήτηση

Proudly powered by WordPress | Theme: Expound by Konstantin Kovshenin
loading Cancel
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.