Lectores et Recitatores

Εντός και εκτός τάξης…, Αποστόλης Κ.Κωνσταντίνου, Φιλόλογος, @ApKonstantinou

Menu

Skip to content
  • Home
  • Για την Τέχνη και τη ζωή
  • e-διδασκαλία
    • Α΄Λυκείου
      • Θουκυδίδου, Κερκυραϊκά, βιβλίο Γ, κεφ. 70 – 83.
      • «Μια μυθιστορία για τα Κερκυραϊκά»
      • Ξενοφώντος, Ελληνικά
    • Β’ Λυκείου
      • Σοφοκλέους, «Αντιγόνη».
      • Αρχές Φιλοσοφίας
    • Γ΄ Λυκείου
      • Νεοελληνική Γλώσσα
      • Νεοελληνική Λογοτεχνία Ι
      • Νεοελληνική Λογοτεχνία ΙΙ
      • Νεότερη Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία
  • Ιστορία της Τέχνης
    • Τα «Κινήματα»
    • Δημιουργοί
    • Ανάλυση Έργων
      • «Εργαλεία» ερμηνείας της τέχνης
  • Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός
  • Ερευνώντας στο σχολείο
    • Σκέπτονται … οι μηχανές ;
    • Η Μουσική γράφει…Ιστορία
      • Υποστήριξη Έρευνας
      • Ομάδα «Historicorum…»
      • Ομάδα «Μu(sic)-Historians»
      • Ομάδα «Το πλήρωμα»
      • Ομάδα «Μια φορά κι έναν καιρό»
      • Ομάδα 4Ki(n)dsOfMusic
    • Ροκ και Λογοτεχνία
      • Υλικό αναφοράς και υποστήριξης έρευνας
      • Η «Δισκοθήκη μας»
      • Ομάδες εν δράσει
    • Το σχολείο στη Μεγάλη Οθόνη

IMG_20120323_134642

Published April 12, 2012 at 2048 × 1536 in IMG_20120323_134642
← Previous
Next →
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Παρούσα τέχνη η Ποίησις

« Νέα Ποιήματα και Γυμνάσματα»

Ο Αυλητής των Κυμάτων

Θεματολόγιο

Baudelaire Ken Robinson rock scripta mea T.S. Eliot TED ideas web2.0 Β λυκείου Γκάτσος Γλώσσα Διαγωνισμός Ελύτης Εξετάσεις Ζωγραφική Κ. Γεωργουσόπουλος Καρυωτάκης Μνήμη Μουσική Νεότερη Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία Νόμπελ Παπαδιαμάντης Ποίηση και κρίση Πολιτική Σεφέρης ΤΠΕ Φιλαναγνωσία βιβλία δημοκρατία εκπαίδευση εκπαιδευτική πολιτική επανάληψη για εξετάσεις ισπανόφωνη λογοτεχνία ιστορία ιστορία της λογοτεχνίας κινηματογράφος κρίση μελοποίηση μυθιστόρημα ντοκυμαντέρ ποίηση ροκ σχολείο υπερρεαλισμός φασισμός ψηφιακή εποχή

Τελευταίες δημοσιεύσεις

  • Εξέταση στα Αρχαία Ελληνικά της Α λυκείου (Ξενοφών, 4.18-23).
  • Αξιολόγηση Φιλοσοφικού Ομίλου 2021-2022
  • Αυτοαξιολόγηση μαθητών/τριών (για το Α’ τετράμηνο 2021-22).
  • Επανάληψη στον Θουκυδίδη (Α Λυκείου 2021 – 22)
  • Τι πρέπει και τι μπορούμε να αλλάξουμε στην εκπαίδευση; – Φυσικά, τους εκπαιδευτικούς !

Κατηγορίες

  • H μουσική γράφει Ιστορία
  • web 2.0
  • Αναζητώντας «περικείμενα»
  • Αταξινόμητες δημοσιεύσεις
  • Για την Τέχνη και τη ζωή
  • Γλώσσα
  • Διδάσκοντας τους Αρχαίους
  • Η ομάδα εν δράσει
  • Ημερολόγιο Καταστρώματος
  • Θεωρία ανάλυσης κειμένων
  • Ιστορία και λογοτεχνία
  • Ιστορία της Τέχνης
  • Προτάσεις Ανάγνωσης
  • Προτάσεις Ταινιών
  • Ροκ και λογοτεχνία
  • Σχετικά με το blog
  • Τενχητή Νοημοσύνη
  • Το κείμενο σώζει…
  • Το σχολείο μας…αλλάζει
  • Υποστηρικτικό Υλικό σχολικής λογοτεχνίας
  • Φιλοσοφία

Σχόλια και διάλογοι

  • k k on Όχι άλλη θεωρία στη σχολική λογοτεχνία.
  • Konstantina on Πώς ορίζεται ο ποιητής και ποιος τον ορίζει;
  • Maria on Ομάδα «Μια φορά κι έναν καιρό»
  • Maria on Ομάδα «Μια φορά κι έναν καιρό»
  • oikkon on Ομάδα «Το πλήρωμα»

Μετα – δεδομένα

  • Register
  • Log in
  • Entries feed
  • Comments feed
  • WordPress.org

Αναζήτηση

Proudly powered by WordPress | Theme: Expound by Konstantin Kovshenin