Lectores et Recitatores

Εντός και εκτός τάξης…, Αποστόλης Κ.Κωνσταντίνου, Φιλόλογος, @ApKonstantinou

Menu

Skip to content
  • Home
  • e-διδασκαλία
    • Α΄Λυκείου
      • Θουκυδίδου, Κερκυραϊκά, βιβλίο Γ, κεφ. 70 – 83.
      • «Μια μυθιστορία για τα Κερκυραϊκά»
      • Ξενοφώντος, Ελληνικά
    • Β’ Λυκείου
      • Σοφοκλέους, «Αντιγόνη».
      • Αρχές Φιλοσοφίας (Β λυκείου).
    • Γ΄ Λυκείου
      • Νεοελληνική Γλώσσα
      • Νεοελληνική Λογοτεχνία Ι
      • Νεοελληνική Λογοτεχνία ΙΙ
      • Νεότερη Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία
  • Για την Τέχνη και τη ζωή
  • Αγαπημένα και…καταργημένα
    • Ιστορία της Τέχνης
      • Τα «Κινήματα»
      • Δημιουργοί
      • Ανάλυση Έργων
    • Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός
    • Ερευνώντας στο σχολείο
      • Σκέπτονται … οι μηχανές ;
      • Η Μουσική γράφει…Ιστορία
      • Ροκ και Λογοτεχνία
      • Το σχολείο στη Μεγάλη Οθόνη
  • Ομάδα ΦΙΛΟσοφικού Στοχασμού

Επανάληψη στην Ιστορία Γ Λυκείου (γενικής παιδείας).

Μέντωρ / April 22, 2019
Νικόλαος Γύζης, Η Ιστορία

Συνδεθείτε εδώ και συμπληρώστε το κουιζ. Καλή μελέτη.

Share This:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to email this to a friend (Opens in new window)

Related

April 22, 2019 in Το σχολείο μας...αλλάζει. Tags: επανάληψη για εξετάσεις, Ιστορία Γενικής Παιδείας, Ιστορία Νεότερου Κόσμου

Related posts

Τι πρέπει και τι μπορούμε να αλλάξουμε στην εκπαίδευση; – Φυσικά, τους εκπαιδευτικούς !

Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία. Προτεινόμενο Θέμα.

Υποστήριξη Εξ Αποστάσεως για A΄, Β΄ και Γ΄λυκείου.

Post navigation

← Επανάληψη Φιλοσοφίας Β Λυκείου (Ενότητα: «Ηθική»)
Επαναληπτικά Διαγωνίσματα Β’ και Γ’ λυκείου. (2ο Τετράμηνο) →

Παρούσα τέχνη η Ποίησις

« Νέα Ποιήματα και Γυμνάσματα»

Ο Αυλητής των Κυμάτων

Θεματολόγιο

Bob Dylan scripta mea T.S. Eliot TED ideas web2.0 Β λυκείου Γκάτσος Γλώσσα Διαγωνισμός Ελύτης Ζωγραφική Κ. Γεωργουσόπουλος Καβάφης Καρυωτάκης Μνήμη Μουσική Νεότερη Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία Ντανταϊσμός Νόμπελ Παπαδιαμάντης Ποίηση και κρίση Πολιτική Σεφέρης ΤΠΕ Φιλαναγνωσία βιβλία δημοκρατία εκπαίδευση εκπαιδευτική πολιτική επανάληψη για εξετάσεις ισπανόφωνη λογοτεχνία ιστορία ιστορία της λογοτεχνίας κινηματογράφος κοινωνιολογία κρίση μελοποίηση μυθιστόρημα ντοκυμαντέρ ποίηση ροκ σχολείο υπερρεαλισμός φασισμός ψηφιακή εποχή

Τελευταίες δημοσιεύσεις

  • Η Φιλοσοφία είναι παρούσα.
  • Τι πρέπει και τι μπορούμε να αλλάξουμε στην εκπαίδευση; – Φυσικά, τους εκπαιδευτικούς !
  • Εξέταση στα Αρχαία Ελληνικά της Α λυκείου (Ξενοφών, 4.18-23).
  • Αξιολόγηση Φιλοσοφικού Ομίλου 2021-2022
  • Αυτοαξιολόγηση μαθητών/τριών (για το Α’ τετράμηνο).

Κατηγορίες

  • H μουσική γράφει Ιστορία
  • web 2.0
  • Αναζητώντας «περικείμενα»
  • Αταξινόμητες δημοσιεύσεις
  • Για την Τέχνη και τη ζωή
  • Γλώσσα
  • Διδάσκοντας τους Αρχαίους
  • Η ομάδα εν δράσει
  • Ημερολόγιο Καταστρώματος
  • Θεωρία ανάλυσης κειμένων
  • Ιστορία και λογοτεχνία
  • Ιστορία της Τέχνης
  • Προτάσεις Ανάγνωσης
  • Προτάσεις Ταινιών
  • Ροκ και λογοτεχνία
  • Σχετικά με το blog
  • Τενχητή Νοημοσύνη
  • Το κείμενο σώζει…
  • Το σχολείο μας…αλλάζει
  • Υποστηρικτικό Υλικό σχολικής λογοτεχνίας
  • Φιλοσοφία

Σχόλια και διάλογοι

  • k k on Όχι άλλη θεωρία στη σχολική λογοτεχνία.
  • Konstantina on Πώς ορίζεται ο ποιητής και ποιος τον ορίζει;
  • Maria on Ομάδα «Μια φορά κι έναν καιρό»
  • Maria on Ομάδα «Μια φορά κι έναν καιρό»
  • oikkon on Ομάδα «Το πλήρωμα»

Μετα – δεδομένα

  • Register
  • Log in
  • Entries feed
  • Comments feed
  • WordPress.org

Αναζήτηση

Proudly powered by WordPress | Theme: Expound by Konstantin Kovshenin
loading Cancel
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.