Lectores et Recitatores

Εντός και εκτός τάξης…, Αποστόλης Κ.Κωνσταντίνου, Φιλόλογος, @ApKonstantinou

Menu

Skip to content
  • Home
  • e-διδασκαλία
    • Α΄Λυκείου
      • Θουκυδίδου, Κερκυραϊκά, βιβλίο Γ, κεφ. 70 – 83.
      • «Μια μυθιστορία για τα Κερκυραϊκά»
      • Ξενοφώντος, Ελληνικά
    • Β’ Λυκείου
      • Ρητορικά Κείμενα
      • Σοφοκλέους, «Αντιγόνη».
      • Αρχές Φιλοσοφίας (Β λυκείου).
    • Γ΄ Λυκείου
      • Νεοελληνική Γλώσσα
      • Νεοελληνική Λογοτεχνία Ι
      • Νεοελληνική Λογοτεχνία ΙΙ
      • Νεότερη Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία
  • Για την Τέχνη και τη ζωή
  • Αγαπημένα και…καταργημένα
    • Ιστορία της Τέχνης
      • Τα «Κινήματα»
      • Δημιουργοί
      • Ανάλυση Έργων
    • Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός
    • Ερευνώντας στο σχολείο
      • Σκέπτονται … οι μηχανές ;
      • Η Μουσική γράφει…Ιστορία
      • Ροκ και Λογοτεχνία
      • Το σχολείο στη Μεγάλη Οθόνη
  • Ομάδα ΦΙΛΟσοφικού Στοχασμού

cropped-logo_blog_αρχική.jpg

Published October 12, 2011 at 1000 × 288 in cropped-logo_blog_αρχική.jpg
← Previous
Next →

https://www.lectores.gr/wp-content/uploads/2011/10/cropped-logo_blog_αρχική.jpg

Comments are closed, but you can leave a trackback: Trackback URL.

Τελευταίες δημοσιεύσεις

  • Νέα ήθη στην εκπαίδευση: Αριστεία με «λογισμικό λογοκλοπής». Μάθηση χωρίς κόπο.
  • Περί Ψηφιακής και Νιτσεϊκής Αβύσσου.
  • Απαντήσεις Διαγωνίσματος Φιλοσοφίας
  • «Η χαμένη τιμή των φιλολόγων»
  • Ωδή στο μάθημα της Έκθεσης ! Είναι το μάθημα που μπορεί να αλλάξει το σχολείο;

Θεματολόγιο

scripta mea T.S. Eliot web2.0 Β λυκείου Γκάτσος Γλώσσα Διαγωνισμός Ελύτης Ζωγραφική Κ. Γεωργουσόπουλος Καβάφης Καρυωτάκης Μνήμη Μουσική Νεότερη Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία Ντανταϊσμός Νόμπελ Παπαδιαμάντης Πλάτων Ποίηση και κρίση Πολιτική Σεφέρης ΤΠΕ Φιλαναγνωσία Χατζιδάκις βιβλία δημοκρατία εκπαίδευση εκπαιδευτική πολιτική επανάληψη για εξετάσεις ισπανόφωνη λογοτεχνία ιστορία ιστορία της λογοτεχνίας κινηματογράφος κρίση μελοποίηση μυθιστόρημα ντοκυμαντέρ ποίηση προπαγάνδα ροκ σχολείο υπερρεαλισμός φασισμός ψηφιακή εποχή

Κατηγορίες

  • H μουσική γράφει Ιστορία
  • web 2.0
  • Αναζητώντας «περικείμενα»
  • Αταξινόμητες δημοσιεύσεις
  • Για την Τέχνη και τη ζωή
  • Γλώσσα
  • Διδάσκοντας τους Αρχαίους
  • Η ομάδα εν δράσει
  • Ημερολόγιο Καταστρώματος
  • Θεωρία ανάλυσης κειμένων
  • Ιστορία και λογοτεχνία
  • Ιστορία της Τέχνης
  • Προτάσεις Ανάγνωσης
  • Προτάσεις Ταινιών
  • Ροκ και λογοτεχνία
  • Σχετικά με το blog
  • Τενχητή Νοημοσύνη
  • Το κείμενο σώζει…
  • Το σχολείο μας…αλλάζει
  • Υποστηρικτικό Υλικό σχολικής λογοτεχνίας
  • Φιλοσοφία

Σχόλια και διάλογοι

  • k k on Όχι άλλη θεωρία στη σχολική λογοτεχνία.
  • Konstantina on Πώς ορίζεται ο ποιητής και ποιος τον ορίζει;
  • Maria on Ομάδα «Μια φορά κι έναν καιρό»
  • Maria on Ομάδα «Μια φορά κι έναν καιρό»
  • oikkon on Ομάδα «Το πλήρωμα»

Μετα – δεδομένα

  • Register
  • Log in
  • Entries feed
  • Comments feed
  • WordPress.org

Αναζήτηση

Παρούσα τέχνη η Ποίησις

« Νέα Ποιήματα και Γυμνάσματα»

Ο Αυλητής των Κυμάτων

Θεματολόγιο

scripta mea T.S. Eliot web2.0 Β λυκείου Γκάτσος Γλώσσα Διαγωνισμός Ελύτης Ζωγραφική Κ. Γεωργουσόπουλος Καβάφης Καρυωτάκης Μνήμη Μουσική Νεότερη Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία Ντανταϊσμός Νόμπελ Παπαδιαμάντης Πλάτων Ποίηση και κρίση Πολιτική Σεφέρης ΤΠΕ Φιλαναγνωσία Χατζιδάκις βιβλία δημοκρατία εκπαίδευση εκπαιδευτική πολιτική επανάληψη για εξετάσεις ισπανόφωνη λογοτεχνία ιστορία ιστορία της λογοτεχνίας κινηματογράφος κρίση μελοποίηση μυθιστόρημα ντοκυμαντέρ ποίηση προπαγάνδα ροκ σχολείο υπερρεαλισμός φασισμός ψηφιακή εποχή

Τελευταίες δημοσιεύσεις

  • Νέα ήθη στην εκπαίδευση: Αριστεία με «λογισμικό λογοκλοπής». Μάθηση χωρίς κόπο.
  • Περί Ψηφιακής και Νιτσεϊκής Αβύσσου.
  • Απαντήσεις Διαγωνίσματος Φιλοσοφίας
  • «Η χαμένη τιμή των φιλολόγων»
  • Ωδή στο μάθημα της Έκθεσης ! Είναι το μάθημα που μπορεί να αλλάξει το σχολείο;

Κατηγορίες

  • H μουσική γράφει Ιστορία
  • web 2.0
  • Αναζητώντας «περικείμενα»
  • Αταξινόμητες δημοσιεύσεις
  • Για την Τέχνη και τη ζωή
  • Γλώσσα
  • Διδάσκοντας τους Αρχαίους
  • Η ομάδα εν δράσει
  • Ημερολόγιο Καταστρώματος
  • Θεωρία ανάλυσης κειμένων
  • Ιστορία και λογοτεχνία
  • Ιστορία της Τέχνης
  • Προτάσεις Ανάγνωσης
  • Προτάσεις Ταινιών
  • Ροκ και λογοτεχνία
  • Σχετικά με το blog
  • Τενχητή Νοημοσύνη
  • Το κείμενο σώζει…
  • Το σχολείο μας…αλλάζει
  • Υποστηρικτικό Υλικό σχολικής λογοτεχνίας
  • Φιλοσοφία

Σχόλια και διάλογοι

  • k k on Όχι άλλη θεωρία στη σχολική λογοτεχνία.
  • Konstantina on Πώς ορίζεται ο ποιητής και ποιος τον ορίζει;
  • Maria on Ομάδα «Μια φορά κι έναν καιρό»
  • Maria on Ομάδα «Μια φορά κι έναν καιρό»
  • oikkon on Ομάδα «Το πλήρωμα»

Μετα – δεδομένα

  • Register
  • Log in
  • Entries feed
  • Comments feed
  • WordPress.org

Αναζήτηση

Proudly powered by WordPress | Theme: Expound by Konstantin Kovshenin