Lectores et recitatores

Εντός και εκτός τάξης…, Αποστόλης Κ.Κωνσταντίνου, Φιλόλογος, @ApKonstantinou

Menu

Skip to content
  • Home
  • Για την Τέχνη και τη ζωή
  • e-διδασκαλία
    • Α΄Λυκείου
      • Ξενοφώντος,Ελληνικά
      • Θουκυδίδου,Κερκυραϊκά,Γ
      • «Μια μυθιστορία για τα Κερκυραϊκά»
    • Β’ Λυκείου
      • Νεότερη Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία
    • Γ΄ Λυκείου
      • Λογοτεχνία Θεωρητικής
      • Έκθεση – Έκφραση
      • Νεοελληνική Λογοτεχνία
  • Ιστορία της Τέχνης
    • Τα «Κινήματα»
    • Δημιουργοί
    • Ανάλυση Έργων
      • «Εργαλεία» ερμηνείας της τέχνης
  • Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός
  • Ερευνώντας στο σχολείο
    • Σκέπτονται … οι μηχανές ;
    • Η Μουσική γράφει…Ιστορία
      • Υποστήριξη Έρευνας
      • Ομάδα «Historicorum…»
      • Ομάδα «Μu(sic)-Historians»
      • Ομάδα «Το πλήρωμα»
      • Ομάδα «Μια φορά κι έναν καιρό»
      • Ομάδα 4Ki(n)dsOfMusic
    • Ροκ και Λογοτεχνία
      • Υλικό αναφοράς και υποστήριξης έρευνας
      • Η «Δισκοθήκη μας»
      • Ομάδες εν δράσει
    • Το σχολείο στη Μεγάλη Οθόνη

«Τη θάλασσα, τη θάλασσα, ποιος θα μπορέσει να την εξαντλήσει;»

Μέντωρ / July 24, 2011

Γεμίστε με εικόνες της θάλασσας το νου…(από την ποίηση του Νίκου Γκάτσου)

Share This:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to email this to a friend (Opens in new window)

Related

July 24, 2011 in Αναζητώντας «περικείμενα». Tags: Γκάτσος, θάλασσα, Σεφέρης

Related posts

Για το προσφυγικό.

Για την εξάπλωση της καθημερινής…«καφρίλας».

Ποιο κόμμα θα ψηφίσω στις εκλογές;

Post navigation

← Στην κοινωνία της συνεχούς διακινδύνευσης.
Τα θαλασσινά ταξίδια των ψυχών (το «Μυθιστόρημα» του Γ. Σεφέρη) →

Παρούσα τέχνη η Ποίησις

« Νέα Ποιήματα και Γυμνάσματα»

Ο Αυλητής των Κυμάτων

Θεματολόγιο

Baudelaire Ken Robinson rock scripta mea T.S. Eliot TED ideas web2.0 Β λυκείου Γκάτσος Γλώσσα Διαγωνισμός Ελύτης Εξετάσεις Ζωγραφική Κ. Γεωργουσόπουλος Καρυωτάκης Μνήμη Μουσική Νεότερη Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία Νόμπελ Παπαδιαμάντης Ποίηση και κρίση Πολιτική Σεφέρης ΤΠΕ Φιλαναγνωσία βιβλία δημοκρατία εκπαίδευση εκπαιδευτική πολιτική επανάληψη για εξετάσεις ισπανόφωνη λογοτεχνία ιστορία ιστορία της λογοτεχνίας κινηματογράφος κρίση μελοποίηση μυθιστόρημα ντοκυμαντέρ ποίηση ροκ σχολείο υπερρεαλισμός φασισμός ψηφιακή εποχή

Τελευταίες δημοσιεύσεις

  • Υποστήρικτικό υλικό: Θουκυδίδου, Περικλέους Επιτάφιος
  • Τρεις απλές σκέψεις και ένα επιμύθιο για το σχολείο που θέλουμε.
  • Επαναληπτικά Διαγωνίσματα Β’ και Γ’ λυκείου. (2ο Τετράμηνο)
  • Επανάληψη στην Ιστορία Γ Λυκείου (γενικής παιδείας).
  • Επανάληψη Φιλοσοφίας Β Λυκείου (Ενότητα: «Ηθική»)

Κατηγορίες

  • H μουσική γράφει Ιστορία
  • web 2.0
  • Αναζητώντας «περικείμενα»
  • Αταξινόμητες δημοσιεύσεις
  • Για την Τέχνη και τη ζωή
  • Γλώσσα
  • Διδάσκοντας τους Αρχαίους
  • Η ομάδα εν δράσει
  • Ημερολόγιο Καταστρώματος
  • Θεωρία ανάλυσης κειμένων
  • Ιστορία και λογοτεχνία
  • Ιστορία της Τέχνης
  • Προτάσεις Ανάγνωσης
  • Προτάσεις Ταινιών
  • Ροκ και λογοτεχνία
  • Σχετικά με το blog
  • Τενχητή Νοημοσύνη
  • Το κείμενο σώζει…
  • Το σχολείο μας…αλλάζει
  • Υποστηρικτικό Υλικό σχολικής λογοτεχνίας
  • Φιλοσοφία

Σχόλια και διάλογοι

  • k k on Όχι άλλη θεωρία στη σχολική λογοτεχνία.
  • Konstantina on Πώς ορίζεται ο ποιητής και ποιος τον ορίζει;
  • Maria on Ομάδα «Μια φορά κι έναν καιρό»
  • Maria on Ομάδα «Μια φορά κι έναν καιρό»
  • oikkon on Ομάδα «Το πλήρωμα»

Μετα – δεδομένα

  • Register
  • Log in
  • Entries RSS
  • Comments RSS
  • WordPress.org

Αναζήτηση

Proudly powered by WordPress | Theme: Expound by Konstantin Kovshenin
loading Cancel
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.