Νεοελληνική Γλώσσα – Λογοτεχνία Γ λυκείου:
| Εβδομάδα | Διαγώνισμα | Θεματική Ενότητα | Γ1. Λογοτεχνία – Ερμηνευτικό Σχόλιο |
| |1η| | Τι είναι το «Λάθος» | Αμφισβήτηση των νέων | «Άσε με να κάνω λάθος» Ροκ τραγούδι |
| «Προϋποθέσεις μιας καλής ζωής». | Αυτογνωσία | «Αιμιλιανός Μονάη», Κ. Καβάφης | |
| |2η| | «Νέος Ουμανισμός» | Όραμα για νέο πρότυπο ζωής | «Το απόγευμα», Ντίνος Χριστιανόπουλος |
| |3η| | «Εναλλακτική μετακίνηση στις μεγαλουπόλεις» | Περιβάλλον | «Το ποδήλατό μου», Αργύρης Χιόνης |
| |4η| | «Η παιδεία ως προϋπόθεση ευημερίας» | Παιδεία – Εκπαίδευση | Κική Δημουλά |
| |5η| | «Ο ιός ως κοινωνική εμπειρία» | Επιπτώσεις της Πανδημίας | «Περί Τυφλότητας», Ζοζέ Σαραμάγκου |
| Κείμενα υποστήριξης για Γ1 και Δ. 1. Μαθήματα από την «Πανούκλα» του Καμύ. 2. Η γεωπολιτική του κορονοϊου 3. Ο κόσμος μετά τον κορωνοϊό –Θα θυσιάσουμε την ιδιωτικότητα; | Συμπεριφορές και αλλαγές μέσα στην Πανδημία. | ||
| |6η| | «Burn Out» ή Google; | Σύγχρονη Εργασία | |
| |7η| | Η Τρίτη Ηλικία. | Θέση και προστασία των ηλικιωμένων | Μικρός Ναυτίλος Οδ. Ελύτης |
| |8η| | Αγορά παιχνιδιών. | Καταναλωτισμός των παιδιών. | Το Δώρο, Στέφανος Ξενάκης |
| |9η| | Διδάσκοντας Ανθρωπισμό. | Η αναγκαιότητα των ανθρωπιστικών σπουδών | «Αργοπεθαίνει όποιος…» |
| |10η| | Για το «ψωμί» | Εργασία και αξιοπρέπεια. | «Το ψωμί», Σαχτούρης «Για ένα κομμάτι ψωμί», Αφοι Κατσιμίχα «Το ψωμί», Γρ. Ξενόπουλος |
| |11η| | Άθλος ή Ύβρις | Συνέπειες Γενετικής Μηχανικής | Μικροί Γαλαξίες, Ν. Βρετάκος |
| |12η| | Ημέρα κατά Ρατσισμού | Πολιτισμικός Ρατσισμός | «Άνθρωποι μονάχοι» Γιάννης Καλαμίτσης |
| |13η| | Αντίο, Γουτεμβέργιε! | Ψηφιακά βιβλία | Φαρενάιτ 451, Ρέι Μπράντμπερι |
| |14η| | Η κοινωνία της επιτήρησης | Απώλεια της ιδιωτικότητας | «O κόσμος είναι ωραίο μέρος για να γεννηθείτε » Φερλινγκέτι. |
| |15η| | Κοριτσίστικα παιχνίδια | Έμφυλα στερεότυπα | «Σημείο Αναγνωρίσεως», Κική Δημουλά. |
| |16η| | Η μαγεία του δοκιμίου. | Ελευθερία γραπτού λόγου στο σχολείο | «Το απόγευμα», Ντίνου Χριστιανόπουλου |
| |17η| | Hot Gates και Θερμοπύλες του Καβάφη. | Αξία και διδασκαλία της ιστορίας. | Θερμοπύλες, Καβάφης. |
| |18η| | Κενό Πολιτισμού | Χάσμα ευημερίας και παιδική εργασία. | Τι έγιναν τα παιδιά του Καρόλου Ντίκενς, Γ. Κοντός. |